HTML

Kinga Goes to Amsterdam

Kinga kalandjai Amszterdamban.

Living in Amsterdam


Ezt mondjátok ti

  • Mdavid89: Jó gyűjtés. Még néhány érdekesség: iranyamszterdam.hu/erdekessegek-amszterdamrol/#erdekessegek (2016.11.24. 22:50) Szuper érdekességek
  • ogrebike: Hello Kinga! Láttam a negatív tapasztalataidat és szeretnék érdeklődni, hogy ki szeretnénk menni ... (2012.07.23. 14:48) Amszterdam fárasztó
  • bpalesz: Helló Kinga!Bocs a zavarásért ,csak az lenne a kérdésem,hogy bármelyik bringaboltban hozzá lehet j... (2010.09.14. 08:14) Goodbye bike, hello bike
  • Kardhal: és az aduval sose spórolj (2010.08.15. 00:18) Fietsen in bos
  • alíz csodaországban: igen, de lassuk be, hogy az unnepsegen is total elaztal volna es azon mit sem segit az ingyen bkv (2010.07.23. 15:44) Hup Holland Hup

A holland bicikliszervizes nem jó fej - 2. rész és happy end

07
19

Lehet hogy már kicsit unjátok, hogy mindig a biciklimről írok, mert újra és újra elromlik rajta vagy történik vele valami. Mindenesetre én már nagyon unom.

Naszóval, tekerek haza csütörtökön, útba ejtem a HEMA-t, mert kell egy's'más. Lekötöm a biciklit, bemegyek, megveszem az egy's'mást, kikötöm a biciklit, elindulok, furcsa hang. Na ilyet még pont nem hallottam, de biztos odaér megint valami valamihez, ahogy szokott. De azért kicsit aggasztó volt, leszállok, tök lapos a hátsó kerék. Na, nem baj, csak 10 perc sétára vagyok otthonról, hazatolom, felfújom, minden szuper.

Reggel mennék munkába (persze meglepő módon jó nagy késében), kerék vígan lapul az aszfalthoz. Király. Lyukas a belső. Akkor szervíz (még a hátsókerék-cserét nem vettük az iskolában, és azt elkerülendő, hogy 1 darab egész bicikli helyett két bevásárlószatyorban vigyem be a biciklialkatrészeket, a szervíz bizonyult messze a legjobb döntésnek), melyet szombaton délelőtt sikerült is megejteni. Bevittem a bicót 2-kor, mondta a srác, hogy 4-re jöhetek, 15 euró, ha cserélni kell a belsőt, 9,5 euró, ha nem. Arra a jó hírre nem is számítottam, hogy még aznap meglesz, vígan vásárolgattam 2 órát, majd 4-re visszamentem, kérdezem megvan-e. Jaja mindjá', jöjjek má' vissza fél óra múlva. Hm. jó, nem vitatkozom. Visszamentem, lecsengettem 9,5 eurót (ezek szerint sikerült megragasztani) és boldogan hazatekertem.

Este nagy bulikészülődés, majd indulnánk, dehát csak lapos megint az a kerék. (Itt most akkor egy hosszabb kisípolt rész következett). Szóval volt pofájuk egy kerékfújásért elkérni 9,5 eurót, miközben mondtam nekik, hogy felfújtam este és reggelre magától leengedett. Na mindegy, akkor békávé. Egyébként irtó jót buliztunk, és ha lett volna biciklim, aznap este/hajnalban sosem tapasztaltam volna meg, hogy milyen nem szomjas állapotban Zsófi csomagtartóján hazagurulni. Nem is volt semmi baj mindaddig  amíg haza nem értünk, ugyanis a leszállásnál elszámítottuk a szög-sebesség arányt és leszállás helyett szimplán és nőiesen mindketten bedőltünk a bicikli alá. Asszem nagyon vicces lehetett kívülről.

Vasárnap a szervíz zárva van, úgyhogy ma reggel vittem a biciklit, mondtam nekik gyerekek, ez és ez van, igyekeztem nagyon mérgesnek tűnni és jóformán parancsba adni a belsőcserét a további félreeértések elkerülése végett. Munkából aztán bicikliért rohanás még zárás előtt (komolyan, lassan olyan mintha az oviba járnék a gyerekért), éppen beesek, mondja a csávó, 22,5 euró. TESSÉK??? (mérges és felháborodott nézés) Ja pillanat! - két perces holland diskurzus - Javítás is volt? kérdezi, mondom nem. Akkor készen is vagyunk, a csere ingyen volt. Köszönöm!

Szóval ezen az egész sztorin spóroltam 5,5 eurót. Majd elsörözöm. Sőt lehet, hogy meghívom a szervizescsávót is.

Kinga in Amsterdam

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingainamsterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr702162127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csicseri borso 2010.07.20. 09:44:51

mellékkeresetként nyithatnál már egy bicikliszervízt. pumpálás 9 euro, ragasztás 14,5 euro, javítás 22 euro. a hátsó belső csere pedig kis időn belül gyerekjáték lesz.

Dar* 2010.07.20. 20:25:02

A történet érvényes bármelyik belga szolgáltatóra is - happy end nélkül. Olyat ui. velük még nem tapasztaltam.
De egy-két HEMA azért itt is van. :)
süti beállítások módosítása