HTML

Kinga Goes to Amsterdam

Kinga kalandjai Amszterdamban.

Living in Amsterdam


Ezt mondjátok ti

  • Mdavid89: Jó gyűjtés. Még néhány érdekesség: iranyamszterdam.hu/erdekessegek-amszterdamrol/#erdekessegek (2016.11.24. 22:50) Szuper érdekességek
  • ogrebike: Hello Kinga! Láttam a negatív tapasztalataidat és szeretnék érdeklődni, hogy ki szeretnénk menni ... (2012.07.23. 14:48) Amszterdam fárasztó
  • bpalesz: Helló Kinga!Bocs a zavarásért ,csak az lenne a kérdésem,hogy bármelyik bringaboltban hozzá lehet j... (2010.09.14. 08:14) Goodbye bike, hello bike
  • Kardhal: és az aduval sose spórolj (2010.08.15. 00:18) Fietsen in bos
  • alíz csodaországban: igen, de lassuk be, hogy az unnepsegen is total elaztal volna es azon mit sem segit az ingyen bkv (2010.07.23. 15:44) Hup Holland Hup

Hup Holland Hup

07
14

Ma reggel negyven fokban és tűző napon tekertem be a munkahelyemre és délután olyan esőben bicikliztem haza, hogy az utolsó öt percben már nem láttam a szemembe folyt víztől. Ennyire még életemben nem áztam meg, de persze nem vagyok cukorból, meg a bkv sem olcsó. Azonban minden másképp történt volna, ha a mai nap tegnapra esik. Vagyis ha a kedd is the new szerda. Ugyanis tegnap érkezett haza a holland futballválogatott, melynek örömére elképesztő nemzeti ünnepi hangulat volt. Történt ugyanis, hogy az amszterdami hatóságok egy óriási kanálispartit ígértek a fiúknak - eredetileg akkor, ha megverik a spanyolokat a döntőben. Bár a győzelem elmaradt, de - és ezért imádom ezt a várost - a bulinak nem kell elmaradnia! Úgyhogy a királynő gyorsan lovaggá ütötte Bertet és Giovannit Hágában, majd irány Amszterdam, ahol 700000 narancssárgába öltözött holland, meg nem holland várta hajókázó csapatot, tomboltak az utcán, vízbe ugrándoztak, minden volt ami kell: sör, vuvuzela és egész nap ingyenes bkv! Én nem is tudom mi lett volna, ha nyernek... Hollandiának van a legjobb fej szurkolótábora. Ez biztos. Szóval ezért tudtam volna tegnap ingyen hazabékávézni ahelyett, hogy ma totálisan elázok.

Kinga in Amsterdam

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingainamsterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr922152430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csicseri borso 2010.07.15. 09:26:04

és jól hallottam, hogy mostanában még az orániai ház ünnepe is van? nem sok ez a jóból?

csicseri borso 2010.07.15. 09:29:15

igen, végre én lettem az első! hüp hüp!

alíz csodaországban 2010.07.23. 15:44:22

igen, de lassuk be, hogy az unnepsegen is total elaztal volna es azon mit sem segit az ingyen bkv
süti beállítások módosítása