HTML

Kinga Goes to Amsterdam

Kinga kalandjai Amszterdamban.

Living in Amsterdam


Ezt mondjátok ti

  • Mdavid89: Jó gyűjtés. Még néhány érdekesség: iranyamszterdam.hu/erdekessegek-amszterdamrol/#erdekessegek (2016.11.24. 22:50) Szuper érdekességek
  • ogrebike: Hello Kinga! Láttam a negatív tapasztalataidat és szeretnék érdeklődni, hogy ki szeretnénk menni ... (2012.07.23. 14:48) Amszterdam fárasztó
  • bpalesz: Helló Kinga!Bocs a zavarásért ,csak az lenne a kérdésem,hogy bármelyik bringaboltban hozzá lehet j... (2010.09.14. 08:14) Goodbye bike, hello bike
  • Kardhal: és az aduval sose spórolj (2010.08.15. 00:18) Fietsen in bos
  • alíz csodaországban: igen, de lassuk be, hogy az unnepsegen is total elaztal volna es azon mit sem segit az ingyen bkv (2010.07.23. 15:44) Hup Holland Hup

A jóga

05
18

Már annyiszor terveztem otthon, hogy kipróbálom a jógát, aztán valahogy egyszer sem sikerült. Soha nem gondoltam volna, hogy Amszerdamban fogok először jógázni, de így lett. Így történt, hogy ma voltam asztal, szék, híd, kerék, harcos, meg  még mittudoménmi és többször aktiváltam az energiámat, miközben a belső mosolyom egy-egy nehezebb pózban az arcomra fagyott. Egy kicsit tartottam attól, ami még hab lett volna tortán, hogy az egész hollandul fog menni, de Claudia, a jógatanár nagyon jó fej volt és a kedvemért az óra nagy részét angolul nyomta. Mondjuk rettenetesen nagy érdeklődés nem volt rá, négyen jógáztunk Claudiával együtt a Mexx kantinjában. De tök jó volt. És jövő héten másokat is ráveszek hogy jöjjenek, én ott leszek.

Kinga in Amsterdam

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingainamsterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr232014068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buffalo soldier 2010.05.18. 22:05:04

én nem. ismétlem, én nem. köszönöm a figyelmet. (persze fogalmam sincs, milyen jógázni, soha nem csináltam, van olyan haverom, aki csinálja, szereti, de akkor is... :D )
süti beállítások módosítása