HTML

Kinga Goes to Amsterdam

Kinga kalandjai Amszterdamban.

Living in Amsterdam


Ezt mondjátok ti

  • Mdavid89: Jó gyűjtés. Még néhány érdekesség: iranyamszterdam.hu/erdekessegek-amszterdamrol/#erdekessegek (2016.11.24. 22:50) Szuper érdekességek
  • ogrebike: Hello Kinga! Láttam a negatív tapasztalataidat és szeretnék érdeklődni, hogy ki szeretnénk menni ... (2012.07.23. 14:48) Amszterdam fárasztó
  • bpalesz: Helló Kinga!Bocs a zavarásért ,csak az lenne a kérdésem,hogy bármelyik bringaboltban hozzá lehet j... (2010.09.14. 08:14) Goodbye bike, hello bike
  • Kardhal: és az aduval sose spórolj (2010.08.15. 00:18) Fietsen in bos
  • alíz csodaországban: igen, de lassuk be, hogy az unnepsegen is total elaztal volna es azon mit sem segit az ingyen bkv (2010.07.23. 15:44) Hup Holland Hup

E(l)ső nap

05
02

Na igen. Budapest 14:00 napos idő, 25 fok. Amsterdam 16:00 eső, 7 fok (a Taft még mindig tart). Szóval az a lényeg, hogyha egy pillanatra is korábban elbizonytalanodtam volna, hogy Hollandiában hasonló az időjárás mint nálunk, max tavasszal-ősszel esik az eső, az nettó hülyeség volt. Akármennyire is győzködött Somi (és sajnos be kell vallanom igaza volt), hogy reptéről taxi, kerül amibe kerül, én a költségcsökkentés jegyében inkább a vonat-villamos kombót választottam. Jó vonatra, rossz villamosra szálltam, aminek  fél órás gyaloglás lett az eredménye szakadó esőben összesen negyven kiló cuccal. Térkép volt nálam, csak az a első pillanatban elázott. De azért nagy nehezen megérkeztem a célállomásra és Zsófi látva az állapotomat azonnal egy sört nyomott a kezembe. Az jó volt.

Kinga in Amsterdam

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingainamsterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr31969426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szgeri 2010.05.02. 20:19:00

ideális kapcsolatindítás Amszterdamma. :) Viszont Zsófival tényleg. Azt hiszem empátiából és válságkezelésből jelesre vizsgázott!

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2010.05.02. 20:29:00

Ha azt írom, hogy én megmondtam, hogy taxival menj, akkor leleplezem a Dr.Justice nicket, ezért csak azt mondom, hogy tényleg jobb lett volna taxival menni :D Velkámsör meg mindent visz, remélem június 3-ára ez alapvető policy lesz arrafelé.

haacsee 2010.05.02. 21:19:09

na várj, én most azt nem értem, hogy akkor a taft végülis tartott? zsófi meg a sör összezavart.

Kinga in Amsterdam 2010.05.02. 21:27:41

Köszi mindenkinek, hogy mennyire együttérzőek vagytok a 40 kilós cuccal meg a szakadó esővel kapcsolatban... na mindegy:) igen, mindenkit megnyugtatok, hogy a sör policy alap:)

alíz csodaországban 2010.05.02. 21:52:26

Welcome welcome!! Szerintem a sör policyt érdemes már május 13-án tesztelés alá vetni. Az ökológiai tudatosságért pirospont, azt meg elég okosan garantáltad, hogy azonnal legyen egy jó sztorid. Amúgy meg az esőre is igaz, hogy szemerkélő eső nem eső, rendes eső féleső stb.

Leó Úr 2010.05.02. 22:27:48

Én csak azért írok, hogy lásd, én is olvastam. Hö.

Kardhal 2010.05.03. 09:37:24

mint a szél mujer!

Zsoffi 2010.05.03. 10:38:48

Már épp hiányoltam az " én megmondtam " kommentet...

SAncsa 2010.05.03. 10:55:30

40 kiló szép teljesítmény, mire hazajössz menni foga dupla ennyi is, kimennünk se kell érted a reptérre.
Kép csak véletlenül nincs rólam egy sem, a buliban ott voltam ugye?
lehet ki kell találnom valami alibit péntekre mert nem tudom eladni itthon ezt a kingabúcsúbuli dumát.

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2010.05.03. 23:44:31

@Zsoffi: már épp hiányoltam a már épp hiányoltam kommentet...

Kinga in Amsterdam 2010.05.04. 00:12:46

Zsófi azóta is az indexében való jeles kommentjén röhög, térkép- és esőkabátot venni fogok, ha bárkinek is kétsége lenne a Taft még ma is tart, mint a szél és mint a 7 fok van. Ma megvolt az első nap az iskolában, kb olyan érzés, mint alsósból felsőssé válni, hogy semmi sem változik mégis egy csomó minden. Anita no worries, megfotoshoppoljuk a képeket egyébként bizonyítékként meg használhatjuk a naptárt amibe azt írtad hogy augusztusban jössz, ha nem mész Finnországba. Bár ez nem egy 10 pontos ígéret...
süti beállítások módosítása