HTML

Kinga Goes to Amsterdam

Kinga kalandjai Amszterdamban.

Living in Amsterdam


Ezt mondjátok ti

  • Mdavid89: Jó gyűjtés. Még néhány érdekesség: iranyamszterdam.hu/erdekessegek-amszterdamrol/#erdekessegek (2016.11.24. 22:50) Szuper érdekességek
  • ogrebike: Hello Kinga! Láttam a negatív tapasztalataidat és szeretnék érdeklődni, hogy ki szeretnénk menni ... (2012.07.23. 14:48) Amszterdam fárasztó
  • bpalesz: Helló Kinga!Bocs a zavarásért ,csak az lenne a kérdésem,hogy bármelyik bringaboltban hozzá lehet j... (2010.09.14. 08:14) Goodbye bike, hello bike
  • Kardhal: és az aduval sose spórolj (2010.08.15. 00:18) Fietsen in bos
  • alíz csodaországban: igen, de lassuk be, hogy az unnepsegen is total elaztal volna es azon mit sem segit az ingyen bkv (2010.07.23. 15:44) Hup Holland Hup

Goodbye bike, hello bike

07
31

Sajnálattal értesítek mindenkit, hogy Mini me (a biciklim) hosszas betegség után megtért az örök biciklimezőkre. Emléke örökké élni fog szívünkben.

Történt ugyanis, hogy a tegnapi kis malőr miatt kénytelen voltam szervízbe vinni megint és ha már ott vagyok, akkor már úgy gondoltam, hogy az eltört kézi féket is megcsináltatom és az első kerékben levő nyolcast is kiszedetem. Kérdeztem kis etióp szervizes barátomat (mert asszem már vagyunk baráti viszonyban), hogy ez mennyibe fog nekem fájni. Vakargatta az állát, majd mondja, hogy 25-35 euró között, ez a nyolcas súlyosságától függ (a biciklit 80 euróért vettem - a szerk). Hát, mondtam, ez nem valami jó hír. Kérdeztem, hogyha minden jól működne a biciklin, és nála vennék egy másikat, mennyiért számítaná ezt be nekem. Mondta 35 euróért. Jó, mondom, és ha nem javíttatok meg rajta semmit? Akkor is 35 euróért. Ekkor már egyértelmű volt, hogy nem érdemes vele semmit kezdeni, nézzük a használt bicikliket. Ki is választottam egyet mentem, vele egy kört, szuper. Kérdeztem, hány hónap garanciát vállal rá. Mondta négyet. Mondtam legyen hat és 125-35=90 euróért megveszem. Mondta 6 hónap és 80 euró. Hát mertem én ellenkezni?...

Szóval van egy holland minőségű szuper biciklim, 6 hónap garanciával. Asszem nagyon jó vásárt csináltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kinga in Amsterdam

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingainamsterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr652189651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinga in Amsterdam 2010.08.01. 03:43:37

@Dr. Justice: Zsófi biciklije egy kicsit bezavar a háttérben, de remélem jól látszik az új szerzemény.

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2010.08.01. 20:11:15

@Kinga in Amsterdam: Pöpec, 26-os a kereke, nem lesz több gond a belsővásárlással.

bpalesz 2010.09.14. 08:14:37

Helló Kinga!Bocs a zavarásért ,csak az lenne a kérdésem,hogy bármelyik bringaboltban hozzá lehet jutni használt olcsó kerékpárhoz ,vagy te melyikben vetted Amszterdamban a bringád ilyen jó áron?
Mert megyek novemberben Hollandiába és szeretnék majd venni én is egy hsznált biciklit!
Köszönettel:
bpalesz
süti beállítások módosítása