HTML

Kinga Goes to Amsterdam

Kinga kalandjai Amszterdamban.

Living in Amsterdam


Ezt mondjátok ti

  • Mdavid89: Jó gyűjtés. Még néhány érdekesség: iranyamszterdam.hu/erdekessegek-amszterdamrol/#erdekessegek (2016.11.24. 22:50) Szuper érdekességek
  • ogrebike: Hello Kinga! Láttam a negatív tapasztalataidat és szeretnék érdeklődni, hogy ki szeretnénk menni ... (2012.07.23. 14:48) Amszterdam fárasztó
  • bpalesz: Helló Kinga!Bocs a zavarásért ,csak az lenne a kérdésem,hogy bármelyik bringaboltban hozzá lehet j... (2010.09.14. 08:14) Goodbye bike, hello bike
  • Kardhal: és az aduval sose spórolj (2010.08.15. 00:18) Fietsen in bos
  • alíz csodaországban: igen, de lassuk be, hogy az unnepsegen is total elaztal volna es azon mit sem segit az ingyen bkv (2010.07.23. 15:44) Hup Holland Hup

Fietsen in bos

07
30

Képzeljézek! Ma hazafelé 5 perc után leesett a bicikli láncom, úgyhogy (megint) tolhattam a bringát hazafelé. De legalább tudom, hogy gyalog az iroda-otthon távolság 55 percet tesz ki. Asszem valamilyen oknál fogva nagyon fontos volt ezt most megtudnom. Vagy legalábbis remélem, mert annyira nem volt vicces.

Na viszont ma megpróbáltam hollandul beszélni. Az a jó, hogy megtanulok kifejezéseket és teljesen biztos vagyok abban, hogy kiváló kiejtéssel elő is tudom őket adni. Ma voltam egy szokásos kis meetingen két hollanddal és feljött, hogy hogy megy a holland nyelv, mondtam Ó szuperül, már tudom például, hogy Fietsen in bos! (ez a múlt héten tanultam futóórán (mert ilyenre is járok!... oké, egyszer voltam)). Erre a két holland zavartan mosolygott, és úgy néztek rám, hogy Nagyon édes vagy, de fogalmunk sincs mit mondtál. Oké, mondtam újra Fietsen in bos!, és másodjára már igyekeztem hollandabbul kiejteni. Megint zavart mosoly. Feladtam, mondtam Biking in forest!, erre mondták Ááá, very good! Hm... nem értem mi a very good abban ha egy szót sem értettek. de azért kedvesek. ez mégsem olyan egyszerű. Nem baj, nem adom fel.

Kinga in Amsterdam

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingainamsterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr542187899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alíz csodaországban 2010.08.05. 09:36:02

Soha ne becsuld ala a horgo torokhangok jelentoseget.

Kardhal 2010.08.15. 00:18:55

és az aduval sose spórolj
süti beállítások módosítása