HTML

Kinga Goes to Amsterdam

Kinga kalandjai Amszterdamban.

Living in Amsterdam


Ezt mondjátok ti

  • Mdavid89: Jó gyűjtés. Még néhány érdekesség: iranyamszterdam.hu/erdekessegek-amszterdamrol/#erdekessegek (2016.11.24. 22:50) Szuper érdekességek
  • ogrebike: Hello Kinga! Láttam a negatív tapasztalataidat és szeretnék érdeklődni, hogy ki szeretnénk menni ... (2012.07.23. 14:48) Amszterdam fárasztó
  • bpalesz: Helló Kinga!Bocs a zavarásért ,csak az lenne a kérdésem,hogy bármelyik bringaboltban hozzá lehet j... (2010.09.14. 08:14) Goodbye bike, hello bike
  • Kardhal: és az aduval sose spórolj (2010.08.15. 00:18) Fietsen in bos
  • alíz csodaországban: igen, de lassuk be, hogy az unnepsegen is total elaztal volna es azon mit sem segit az ingyen bkv (2010.07.23. 15:44) Hup Holland Hup

A nagy biciklivásárlás

05
05

Először is jókor, jó országban kell munkát vállalni. Ha a harmadik munkanap munkaszüneti nap, ráadásul a jövő hét csütörtök-péntek is, akkor ez szerintem sikerült. Az idő a korábbi napokhoz képest ma még naposnak is volt mondható, így hát mi sem volt természetesebb, mint bringát venni! Hárman fel is kerekedtünk és fél 2-től fél 5-ig jártuk a várost, jártunk több boltban is, míg a De Pijp piacán megpillatottam az igazit.

Igazi új fekete citybike kosárral, csodaszép, és kisebb mint a normál biciklik, így még a lábam is leér! Ezt nekem találták ki. Ráadásul alkudtam is az árból, szóval minden tökéletes volt, sőt a másik két biciklire vágyó kis barátom is talált magának szuper járgányt. Biciklizgettünk is a városban, ami nem is volt olyan szörnyen félelmetes, mint korábban képzeltem, nagyon jó volt. Azonban már hazafelé tartottunk amikor beütött a crach. Egy légből kapott ötlet folytán a láncom úgy gondolta, hogy ledobja magát, ami a holland bicikliknél nem olyan vicces tekintettel arra, hogy teljesen zárt a láncvédőjük. Szóval a biciklimet a debütálás napján többet toltam, mint tekertem. Amikor hazaértünk, szereztünk csavarhúzót, de nem sikerült megjavítani. A bicikliárus, akit korábban szinte imáimba foglaltam, egész este csukolhatott az édesanyjával együtt. De mindegy van itt a közelben egy szuper bringabolt, hiszen a szervizelést nem lehet elég korán elkezdeni. De azért a kis malőr ellenére nagyon boldog vagyok az új biciklimmel!!!

 

Kinga in Amsterdam Címkék: bicikli amsterdam láncvédő

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingainamsterdam.blog.hu/api/trackback/id/tr141977675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2010.05.06. 10:11:48

az alapvető szervízismereteket nagyjából egy hónap alatt felszedi magára az ember, egy év múlva meg simán saját bringákat építesz majd Zsófival a konyhában...

koploper 2010.05.06. 20:34:29

Nem tul csili-vili ez Amsterdamba? :)
En egy hasznalt utott-kopott biciklit vettem, ket eve. A lanc megegyszer sem esett le.
süti beállítások módosítása